https://www.high-endrolex.com/32 IADC 2014, versiunea 6

IADC 2014, versiunea 6

IADC 2014, versiunea 6

 AACR a inclus in versiune 6 a Reglementarii IADC 2014 comentariile transmise de AOPA Romania.

Versiune 6 a textului este AICI

Termenul final de raspuns este 11.06.2014, pana la ora 14:00

Raspunsul integral al AACR este mai jos:

"

Buna ziua,

Va transmitem alaturat cea mai recenta versiune a proiectului RACR-AD-IADC , in care am integrat, dupa caz, propunerile AOPA Romania.

Mentionam ca in mesajul AOPA Romania de mai jos, comentariile AACR sunt marcate cu verde.

In vederea finalizarii proiectului RACR-AD-IADC, va rugam ca in cursul zilei de maine 11.06.2014, pana la ora 14:00, sa ne comunicati punctul dvs. de vedere asupra versiunii alaturate.

Cu consideratie,

Andreea RADA

 

From: Andrei Zincenco AOPA Romania [mailto:andrei.zincenco@aopa.ro]
Sent: Wednesday, June 04, 2014 5:40 PM
Subject: RE: IADC2014

Buna ziua

Apreciem in mod deosebit modul in care demonstrati deschiderea pentru imbunatatirea IADC.

Ne permitem cateva observatii pe textul primit:
5.2.1(3) Modificarea din “aeronave” in “avioane” duce la excluderea reglementarii elicopterelor cu MTOW>2000kg care executa servicii de transport aerian public. Despre acestea nu se mai face vorbire nicaieri in text. Consideram exprimarea initiala propusa (aeronave) ca fiind corecta.
AACR: Reformulat 5.2.1 (1) si 5.2.1(3) - cu detalii referitoare la avioane si elicoptere

7.6.(ii) Revenirea la textul initial “nu au existat notificări de disfuncţionalităţi şi/sau neconformităţi din partea utilizatorilor aerodromului/heliportului sau din partea unor instituţii abilitate ale statului” lasa loc la eventuale abuzuri. In acest fel Certificatul de Inregistrare nu mai este valabil la orice sesizare chiar si rauvoitoare/nefondata. Consideram formularea propusa de AOPA Romania ” eventualele notificări de disfuncţionalităţi şi/sau neconformităţi din partea utilizatorilor aerodromului/heliportului sau din partea unor instituţii abilitate ale statului au fost rezolvate de catre administratorul aerodromului in termenul cerut de AACR “ca fiind mai potrivita deorece protejeaza administratorul aerodromului impotriva sesizarilor nefondate si da sansa acestuia sa rezolve sesizarile reale in termenul impus de AACR. Acceptam insa orice alta formulare care sa fie in acest spirit.

Trebuie conceput un paragraf 7.7 in care sa se reglementeze ce se intampla in cazul in care punctele de la 7.6 nu se indeplinesc. Certificatul de inregistrare se suspenda o perioada de xx zile, se suspenda pana la rezolvarea neconformitatilor….

AACR:
• 7.6. (ii) - se pastreaza formularea AACR; orice notificare/sesizare este analizata de catre AACR si, NUMAI IN CAZUL IN CARE SE CONFIRMA, in functie de natura neconformitatilor, AACR poate restrictiona, suspenda sau anula certificatului de inregistrare, dupa caz.
• 7.7 ( paragraf nou) reglementeaza cele de mai sus


7.10 S-a sters cuvantul gratuit. In urma discutiilor din data de 30.05 am inteles ca cererea este una simpla si ca nu exista tarif pentru aceasta operatiune. Daca este contra cost trebuie precizat daca nu cuvantul gratuit elimina orice dubiu.
AACR: Toate aspectele legate de tarifele AACR (servicii tarifate, valori, conditii de aplicare) fac obiectul unui OMT dedicat si RACR AD IADC nu poate introduce cerinte de aceasta natura. Mentionam ca AACR nu are delegate competenta de a aplica reduceri sau exceptari de tarife.

Stergerea 8.7: Din discutii am inteles complexitatea intocmirii masuratorilor cadastrale si necesitatea colaborarii cu agentii autorizati AACR dar am convenit impreuna ca setul de date necesare sa fie incluse in documentatie va fi facut public. Solicitam concesia ca pentru piste de pana in 1200m sa se scrie explicit in reglemetare ca este permis intocmirea documentatiei de catre orice firma de cadastru. Daca formularea noastra nu este buna va solicitam sa includeti o formulare in acest sens. Comunitatea este foarte atenta la acest subiect, a se vedea si discutiile de pe Internet, si consideram ca un paragraf clar in acest sens va fi privit ca o dovada de deschidere din partea AACR si MT si va incuraja inregistrarea de aerodromuri. Exista ORDIN Nr. 107 din 29 martie 2010 pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea sau recunoasterea autorizarii persoanelor fizice si juridice romane, ale unui alt stat membru al Uniunii Europene sau ale unui stat care apartine Spatiului Economic European în vederea realizarii si verificarii lucrarilor de specialitate în domeniul cadastrului, al geodeziei si al cartografiei pe teritoriul Romaniei ACT EMIS DE: AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 231 din 13 aprilie 2010 http://www.legex.ro/Ordin-107-2010-103939.aspx Firmele (si persoanele fizice) pot fi autorizate de catre autoritatea in domeniu ANCPI conform regulamentului mai sus mentionat pe mai multe clase de dificultate si complexitate a lucrarilor prestate, astfel ca in IADC se poate stipla obligatia existentei unei autorizari de specialitate pentru cei care intocmesc partea topografica si geodezica a documentatiilor, eventual pe cea mai inalta clasa (I), oferind astfel AACR certitudinea ca lucrarile vor respecta standardele de calitate specifice.
Formularea: “8.7. Dupa publicarea informatiilor de la punctul 8.2.(3) AACR va accepta pentru piste de lungime mai mica de 1200m si masuratori cadastrale intocmite de firme/persoane fizice autorizate ANCPI, fara a fi necesara autorizarea prealabila a acestora si de catre AACR” este acceptabila?

AACR: Preluare partiala a propunerii si includere in capitolul VII , paragraf (nou) 7.3.2.
"

Lasa un comentariu

10 + 3 =

https://www.high-endrolex.com/32 https://www.high-endrolex.com/32